Merhaba 24 haftalık gebeyim nasip olursa vajinal doğum yapmak istiyorum lakin bilmediğim bir konu var, vajinal doğum normal seyrinde ilerlerken ağrı artınca isteğe bağlı epidural yapılıyor gördüğüm kadarıyla bu ağrıyı tamamen kesiyor mu? 7 cm den sonra buna gerek var mı 😅😅 epiduralle Yine de epizyo olma ihtimali var mıdır?