eed21 merhaba, hangi hastanede yaptırıyorsunuz bilmiyorum ben özel hastanede yaptırmıştım en az 8 saat bi şey yiyip içme dediler, sabah 7.53’te parmağımdan kan şekerime baktılar daha sonra kolumdan ilk kanı aldılar, bana içeceği verdiler (içecek 75likti) sonra içeceği içmeye başladıktan sonra 15 dk içinde bitirmem söylendi ve 15. Dk sonunda kanı alacaklarını söylediler, 8 gibi içeceği içmeye başladım yaklaşık 12 dk içinde içtim ve 8.15te ikinci kanı verdim, sonra 9.15te üçüncü kez kan verdim, ilk sonuçlar hızlıca çıktı, son sonucu bekledim ama öğlen olmadan hepsi çıkmıştı benim hastanem medipoldü, her yerin sonuç sistemi farklı olabilir tabi