merhaba 24 haftalık gebeyim ilk gebeliğim 😊 kafama takılan birkaç soru var. Süt sağma pompası almalı mıyım? Aldım diyelim bebeğim doğdu emmesi güzel sütüm gayet yeterli çalışmıyorum evimdeyim sütümü yine de sağmalı mıyım? Sağarsam ne zaman sağmalıyım sağlıklarımı ne zaman vermeliyim, meme emmesi daha iyi değil midir? Gümüş kapak ve göğüs kalkani arasındaki fark nedir? Gümüş kapağı yara olunca mı yoksa yara olmasın diye mi kullanıyoruz😅, göğüs kalkani kullanırsam göğüs pedine gerek var mı😅😅😅😅 Bu konularda kafam o kadar karışık o kadar bilgisizim ki yardımcı olursanız çok sevinirim 🙂😊