cayirli Merhaba kızlar 15 MM kese ölçüm beta 16.787 çıktı ama bebek gözükmedi. Moralim çok bozuk doktor Kürtaj olabilir dedi çok üzüldüm sizce ne yapayım ?
busu1 cayirli Kaç haftalık sata göre tabi 5000dn sonra gözükmesi lazim di başka bir doktora da gidin bence
Noyimommy cayirli bence başka bir doktordan da görüş alın ona göre karar verin yaşadığınız yerde iyi bir doktor araştırıp gidebilirsiniz
Bezelye1 cayirli benimde ilk gittiğimde kese ölçüm sizinkiyle aynıydı 1 hafta sonra çağırdı gördük bebeği başka bir doktora daha gidin derim