Bizde 20+2 olduk tabi ultrasona göre 1 hafta kadar önden gidiyoruz. Oğlumuz olacak Allah’ın izniyle. İlk bebeğimiz. Heyecanlıyız. Allah’ım isteyen güzel annelere nasip etsin. 5 kilo kadar aldım. Geceleri bazen uyuyamıyorum, uyuyup uyanıyorum. İştahım da açıldı. 16 Aralıkta nasipse detaylıya gireceğiz. Güzel haberler alalım inşallah.