Ben yarın 34 oluyorum normalde otururken de bacak bacak üstüne atıyorum hep ben rahatım öyle yani 🤣 ama sağ bacağımı sola atarken zorlanıyorum . Bebeğin pozisyonu ile alakalı birşey olabilir bu bacak atma işi bana sorarsanız bebek doğum kanalına girince haliyle iki ayağı birleştirmek de üst üste atmakta zor gelecektir diye düşünüyorum