eed21 Bilgim yok tam olarak. Ama açlık ve 2. Saat iyi görünüyor. 1 yüksek mi bilmiyorum kaç mg şeker içtiniz ona bağlı değişiyor bildiğim kadarıyla
inciio Benimde buna çok benzerdi.1.saatim tek yüksekti ve bu bile gebelik şekeri olabileceğini ölçümle takip istedi.Sence mutlaka doktoruna danış