5847 Kızlar gebelikte çekime gider oldu mu ? Fiyat nedir bilgisi olan var mı ? İzmirde öneriniz var mı ?
Kuppraa 5847 ben instagramdan gördüğüm bir yerle anlaştım hem gebelik hem de yenidoğan çekimi için. Perşembe günü gebelik çekimine gideceğim nasıl olur bilmiyorum isterseniz gidince memnun kalırsam size de öneririm
ElifBD 5847 ben nuraysürel de yenidoğan çekimi yaptırdım Ekim ayında 6 bin tl hamile çekimi de yapıyor. Selim inal saraç, görkem toksoy, ebru natural objektif var oralara da bakabilirsiniz
Deletedmom_297 5847 doğum çekiminş anlarım ama gebelik çekimi bana gereksiz geliyor iyi bir telefonla evde doşarda güzel bir çekim yapılabilir masrafsız yapanada saygı duyarım .benim için gereksiz
Kuppraa ghostty sadece gebelik çekimi olarak bilmiyorum ama gebelik ve yenidoğan çekimi toplam 6 bin ₺ olarak anlaştık. 1000 ₺ kapora istiyor önden geri kalanın yarısını gebelik çekiminde kalanı da yenidoğan çekiminde vereceğiz. Biraz fiyat araştırması yapmıştım fiyat olarak uygun geldi burası çektiği fotoğraflar da iyi duruyordu umarım benimde iyi olur 😬
Engusa 5847 ay ben dün yaptırdım Bostanlı’da çook beğendim tabi ne tarz fotoğraflar istediğinize bağlı olarak bakın memnuniyetimle tavsiye ediyorum 🌸 dünden beri galerimden çıkamadım eceturkelbaby
ghostty Engusa yaa Ece çok tatlıdır ben de evlendiğim dönem kendisinde çekim yaptırmıştım. Henüz fiyat almadım, ne kadar acaba öğrenebilir miyim🤗
Engusa ghostty evet gerçekten bu işin Ehl-i çok memnun kaldık 😍 hafta sonu gebelik için 5.500 hafta içi ayarlayabilirseniz 5 bin demişti yenidoğan da eğer gebelik çekimi olursa 6 bin gebelik çekimi olmazsa 6.500 dedi bu senenin fiyatları böyle yeni yılda zam gelecektir