Kızlar selam şöyle ki Ekim 18 de âdet oldum 5 gün sürüyor 31 Ekim de spral çıkarttırdım 2.3 gün gibi bi kanama çok yoğun değildi ama leke gibi oldu sonra daha da adet olmadım yaklaşık 50 gün oldu sizce spral çıkmasındaki kanama âdet görme olarak mı sayılıyor 🤷♀️ 18 ekimde görüş olduğum âdeti baz alırsam adetim gecikmede 19 gün falan