mavi123_ ben 33 haftadayım kaloriferi yakmadık hiç yaksalar artık evi terk ederim 🤣 gece atlet kilot yatıyorum gecelik bile giyemiyorum bazı geceler uyanıp koridorun duvarlarına kendimi sürüyorum 🤣🤣🤣🤣 daha nasıl kendimi ifade ederim size bilmiyorum geçen gece dışarı çıkmıştık herkesin üstünde mont ben incecik bi tişörtle gezdim ilk defa o gece rahat yattım . Gündüzleri cam falan açıyorum da geceleri asla uyuyamıyorum sıcak basmalarından hakkaten de terliyorum yani sadece bi his değil . Normalde elim ayağım zor ısınırdı benim diğer hamileliğimde de böyle olmadım ama bu hamileliğim yangın ayşe modunda geçiyor maalesef sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz 🙏❤️