umransag xbeyzax akşam alttaki testlede teyit ettim baya koyu bugunü 2 kez değerlendircez afedersiniz 6 aydır olmuyordu ilk bu ay ovulasyon aldım yarın silikleşeceğini düşünüyorum ben uzun süre pik olmaz bnce
Perim2 umransag canım üç gün üst üste değerlendir 🌸bende öyle yaptım gebelik oldu malsef ama kimyasal bu ay gene devam inşallah nasip olur isteyen herkese