12 haftalık hamileyim. 7.haftadan itibaren çok şiddetli bulantı yaşıyorum. 3 farklı ilaç kullandım, serum taktırıyorum ama asla fayda etmiyor. Yediklerimi anında çıkarıyorum, bu zamana kadar da 5 kg vermişim. Ağzımın tadı asla yok, hep ekşi yada acı tat var ağzımda. Lütfen yardımcı olun, tavsiyeniz var mı