1 haftadan fazladır yoğun bir diş ağrısı çekiyorum tam olarak diş ağrısı sayılmaz diş etlerimden kaynaklı ağzımın içinde yayılan bi ağrı sol tarafa yatınca sol arka alt ve üst dişlerim sızlıyor sonra ön dişlerime geçiyo ağrı sağa yatınca da sağ arka alt ve üst dişlerim ağrıyo dayanamayıp diş acile gittim 32+5 haftalık hamileyim çürük yok dedi olmadığını biliyorum zaten röntgen çekelim dedi hamileyim dediğim için çekmedi gebelere uygun antibiyotik yazıyorum dedi eczacıya da sordum enfeksiyon daha tehlikeli ilaçtan dedi bilmiyorum çok korkuyorum ağrıyada dayanamıyorum hamileyken antibiyotik kullananınız varmı acaba