anneoluyorummm103 gizemsennn benimde çok oluyor uyurken özellikle nefessiz kalıp uyanıyorum. yastığı yükseltince daha rahat uyuyorum ama bu seferde boynum ağrıyor. İliadin ne oluyor burun tıkanıklığı için mi?
ipekmom_ gizemsennn tuzlu suyla burnumu temizledim içine çekip baya rahatlatıyordu, ilaç önermedi doktorum
ezgi3452 gizemsennn Okyanus suyu kullanmaya çalışıyorum. Gebelik öncesi ben de illiadin kullaniyordum ama gebelikte doktorum bana yasakladı. Tuzlu su,okyanus suyu, sıcak su buharı çekme o sekilde idare ediyorum
gizemsennn İliadin burun spreyi 5 günden fazla kullanılmaması gerekiyor ben 3 aydır kullanıyorum o olmadan burnum açılmıyor ikisi birden tıkanıyor hiç hava gelmiyor sizinde öyle mi
Noyimommy gizemsennn ben bunun için kbb ye gitmiştim okyanus suyu önerdi ama midemi bulandırdığı için serum fizyolojikle yıkıyordum gebeliğin sonuna kadar devam etti maalesef hormonlardan kaynaklıymıs doğumdan sonra geçti