Kızlar eşim 24 saat nöbet çalışıyor . Gün yaklaştıkça bana bir stres yükleniyor ya eşim işteyken sancım gelirse ne yapacam ya gece suyum gelirse nasıl olacak kendi kendime en fazla 112 yi ararsın ne olacak sanki diyorum ama bir duygusal boşluk oluştu bende . Annemgile yakınım ama gece olursa aramaya çekinebilirim ben bir de evde durmak istiyorum hemen hastaneye gitmek istemiyorum nasıl olacak durduk yerde ruhum daralıyor 🥲