Admsarzu Ay kızlar mafoldum karnıma ağrılar giriyor afedersiniz rahmime bebek baskı yapıyor bacak arasının ağrısı kafeymiş boğazım berbat yemek yiyemiyorum vücudum heryerim doktor paracetamol yazdı başka bisi vermiyor bebeğim hareketli ama yinede ateşim var kusma var napıcam bilmiyorum ne önerirsiniz
mavi123_ Admsarzu geçmiş olsun canım ben daha yeni yeni kendime geliyorum aşırı eklem ağrım boğaz ağrım oldu ağzımın suyunu bile yutkunamıyordum Dr gittim virüsmüş dedi gözlerim şişip kızarmıştı. Gebelikte Gripin tek ilacı parol serumudur 2 kere ağır grip geçirdim ikisindede parol serumu taktırdım eve gelene kadar tüm eklem ağrım geçmişti. Bide bende aşırı kuru öksürük var nefes almada zorlanıyorum bazen sizdede varmı?
Adada Admsarzu geçmiş olsun sürekli burnunuzu açın ve sürekli temizleyin burun açık olursa gerisi iyi olur kemikli çorba için ve çay ve çaya limon katın ben böyle atlattım geçmiş olsun dkt edin
Es07 Çok geçmiş olsun Dikkat etmelisin bu süreçte Zencefil gibi ,C vitamini ve tavuk çorbası , kemik çorbası bol limon ile bir şeyler iç yat dinlen cnm
Admsarzu mavi123_ öksürük hapşırma kusma eklem ağrıları bacak ağrısı nerdeyse bütün vücudum ağrıyor başım patlıyor. İşin kötü yanı ben almanyadayım burda kolay kolay ilaç vermiyorlar hele ki hamileyken
Admsarzu Es07 valla hamilelik zor hasta olunca daha zor 🥹 tek başımayım bide Almanya’da yardımcı olacak kimse yok eşimden başka
Admsarzu Adada çaya limon baş katıp içiyorum valla kemik et fazla sevmiyorum tavuk çorbası yapacağım yarina inşallah gücüm olursa