Fuunndaaa Merhabalar beşik olarak el ele maddenin beşiğini beğendim ama başta tek bir beşik yeterli gelir mi acaba iki bebek için beşik biraz büyük gibi sanki kaç aya kadar kullanabilirim, ikiz gebeler siz neler düşünüyorsunuz iki tane almak gerekir mi başta
Busranur_mnts Fuunndaaa ikiz için nasıl olur bilemicem ben de o beşikten aldım sağlam duruyo belki ilk zamanlarda tek beşikte de durabilirler biraz büyünce 2 beşiği ayırmanız gerekebilir
Nbnes Fuunndaaa ben iki beşik alacağım ama bebişler dönmeye başlayana kadar aynı beşikte yatırmayı düşünüyorum, 4-5 aylık olunca da ayırırım inşallah
aysguny Fuunndaaa ikiz annesi değilim sadece sezeryan olacaksanız anne yanı almanızı tavsiye ederim yatağa yakın olsun eğilip kalkmak zor oluyor ameliyatlıyken
Fuunndaaa Busranur_mnts bende bir 5 -6 ay idare edebilirmi acaba diye o konuda tereddüt yaşıyorum beşiğin boyutları büyük iki tane birden kullanırsam odaya sığdırmakta problem yaşayacağım
Fuunndaaa Nbnes bende ilerde çift kullanırım diye düşünüyorum da başlangıçta idare edebildigim kadar tekte idare etmeyi düşünüyorum koyacak yerim kısıtlı malesef
mertrugs Bende rabbim nasip ederse ikiz gebelik yaşıyorum 7 haftalık daha önce kayıplarım vardı, inşallah sağ salim kucağımıza alalım hepimiz 🤲.. bende çok merak ediyorum beşik ve diğer eşyaları bebek arabası aldınız mı yada nasıl alıcaksınız acaba
Fuunndaaa mertrugs benimde daha önce 30 haftalık ölü doğum hikayem var o yüzden alışverişte erken davranmaktan korkuyorum 30 haftayı gördükten sonra hepsini toplu almayı planlıyorum nasipse
mertrugs Fuunndaaa çok üzüldüm rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲.. Tedaviniz var mıydı kan sulandırıcı Aspirin falan kullanıyor muydunuz peki onda yada şu an kullanıyor musunuz.
Fuunndaaa mertrugs evet şu anda kullanıyorum gebelik zehirlenmesinden şüphelendi takibimi yapan doktor bu sefer daha çok dikkat ediyoruz herşeye inşallah hayırlısı ile süreci atlatırız
Fuunndaaa aysguny malesef mecburi sezeryan olacağım ilk doğumum sezeryan ile oldu anne yanı düşünüyorum gibi fikrim değişmezse tecrübem olmadığı için sürekli fikir duydukça aklım karışıyor biraz :)
mertrugs Fuunndaaa inşallah bir şey olmaz korkmayın sağ salim vaktinde alın bebeğinizi. Onda kullanıyor muydunuz iğneyi
Fuunndaaa Havin49_ bende ilerleyen haftalarda alırım diye düşünüyorum da başta galiba bir tane alacağım