Kızlar ilk gebeliğim o yüzden biraz acemiyim.11+5 haftalık hamileyim progestanı bıraktığımdan beri beyaz çevresi sulu akıntım oluyor.Bazende sadece su gibi sadece iç çamaşırımı ıslatmış bir şekilde oluyor.Bugün doktoruma yazdım normal böyle akıntılar demiş sizlerde yaşadınız mı bu durumu