esrak07 GESTASYONEL DİYABET (gebelik şekeri) yaşayanlar sürecinizi anlatabilir misiniz? Rakamlarınızı , dozunuzu , yaşadıklarınızı .?
Cansuuert esrak07 ben 1 aydır diyet yapıyorum ama çok yorucu bi süreç sabah acliklarim 90 in altına inmiyor ama diğer açıklarım ve tokluklarimi diyet ile düzeltebildim cok nadir yüksek çıkıyor daha insulin baslanmadi inşallah da gerek kalmaz diyetle devam ederim beni en çok sık yemek yemek ve tatlı yiyememek coook zorluyor
nishh Cansuuert merhaba hamile kalmadan insülin direncine ya da sekerinize baktirmis miydiniz ? yoksa bu hamilelikte beraber oluşan bir şey mi ?
Cansuuert nishh yok baktirmamistim daha önce evet hamilelikte oluşan bir şey hormonlardan kaynaklı vücutta insulin ihtiyacı artıyor ve vücut bunu karsilayamiyor bu yüzden de kanda glikoz değeri yükseliyor bebeklerimizin sağlığı için çok önemli bir durum çok dikkat edilmesi gerekiyor
eeminess nishh ben hamilelik öncesi ve hamileliğimde de şekerime baktırdım gayet normaldi. 2-3 hafta önce akşam yemeği sonrası uyku bastırmaları başlayınca anladım şeker olduğunu dün de şeker yüklemesi ile netleşmiş oldu. Hamilelik tetikliyor diyolar doğruymuş
esrak07 İnsülin kötü bir şey değil tam tersi bebek ve anneyi korumak için dışarıdan şekeri dengelemek için iğne herkes inşallah başlamam diyor bu bir yanlış algı . İlaç kullanamıyoruz ve o mecbur bizzat doktorum daha kolay ve daha iyi demişti . Benim İnsülin direncim vardı 7 yıldır falan glifor kullanıyordum gebe kalınca kullanılmıyor ve direk şeker dengemi bozdu ve en düşük doz sadece sabahları açlık için yapıyorum ve sıkı bir diyet . Aslında herşey kilo değil dirençle alakalı 100 kilo olup şeker olmayan da oluyor . Sağlıklı beslenme çok önemli