Ahsen5425 bende korkuyorum bende tat koku var öksürük balgam mahvetti beni. Tamam iyileştim diyorum geri ağırlaşıyor sizde öyle olmaz inşaAllah. Doktora gittim serum yaptı parol verdi gönderdi. Sonra aile hekimime gittim antibiyotik yazdı ama çok kötü olmadan içme dedi off