iremfsll o sıra çok arastirmadigim ve üstüne dusmedigim icin ananas yemiştim hem de ben ananası o kadar severim ki tamamını resmen kendim yemiştim. 3 kere falan yemisimdir toplamda tabi ilk haftalar. Yenmemesi gerekiyormuş sonra hic yememistim . Benim gibi ye diye demedim bunu ama bence bir iki dilim yesen zararı olmaz yani