Beettll Amacım sizi korkutmak değil ama. Benimde bebeğim 8 günlükken sarılıktan dolayı yatırdılar o zmn bende yanındaydım anne bebek uyum odasında kalıyorduk 2 saatte bir mama getiriyorlardı, bazende ben sütümü veriyordum 2 gün kaldıktan sonra taburcu olduk bebek kusarsa ya da yüksek ateşi olursa getirin demişlerdi bebeğim kustu ama götürdüğümüzde kötü sonuçlarla karşılaştık