sahada sizin spermde sorun olabilir mi peki? Dna hasarı baktırdınız mı hiç? rahim içi kronik endometrit bakıldı mı?
Bazılarına prograf veriliyor ,intralipid serum ,kasılma önleyici gibi ..3 aya kadar ,bebek düşmesn diye
Semra hoca sanki daha çok kaliteli embriyo oluşsun gerisi kolay düşünüyor gibime geldi …detaylara inilmiyor heralde bülent tıraşta tüm herşey kullanılıyor transfer aşamasında
Bizde de erkek faktörü yoğunlukta daha çok