aleyyy4 14+4 haftalik hamileyim sabahtan beri ic camasirimda islaklik hissediyorum ve islaniyor değiştirmeme ragmen surekli su yani renksiz bir sivi geliyor surekli korkuyorum amniyon sivisi olabilir mi doktora gitmeli miyim sizce hanimlar ???
Fuunndaaa aleyyy4 ne olur ne olmaz bence gidin ihmal etmeyin öyle bir durum varsa ilaç başlatıyorlar hemen diye biliyorum tabi fitil falan kullanıyorsanız ondanda olabilir
Gkczel aleyyy4 akıntı beyaz degilse ve kötü kokuyorsa enfeksiyon olabilir koku yoksa normal akintida olabilir hamilelikte sık görülürmüs. Tabi siz bi dr a danısın yinede
Fuunndaaa aleyyy4 inanın bilmiyorum bir kere benimde başıma geldi hemen hastaneye gittim amniyon sıvısı değilmiş fitil kullanıyorum ondan kaynaklanmış ona rağmen vajinal muayene anlaşılıyormuş yaptırmadığım için anne ve bebek için tüm riskleri kabul ettiğime dair evrak imzalattılar öyle çıktım acilden kendi doktoruma gittim