Xalxalok kuzum Bunu doktor nasıl teşhis koydu sende bilmiyorum ama aynısı başıma geldi 6 haftalık hamileydim doktora gittim baktı ve dediki çift rahimlisin birinde bebek diğerinde kahve lekelenmem var kanama birikintisi yAni bende ne olduğunu bilmiyordum çok araştırdım başka doktora gittim ve onu böyle usg den anlayamaz rahim filmi ile anlaşılır o Bİle bazen zor dedi neyse iki hafta sonra kontrole gittim bebeğim ölmüş renkli usg ye girdşm oradada bebek ölmüş ondan sonra radyoloji uzmanı dedi ki Buda düşük yapar öldürğr geliştirmez çok korktum ben kendi doktoruma çıktım ölü raporunu göstermek için ona dedim radyoloji doktoru bana böyle dedi oda dedi ki kendi alanında konuşmuş benim çok hastam var öyle Doğum eden sadece gözetim altında olursun benim bebek ölünce kürtaj oldum daha yeni adetimi gördüm nasipse haftaya rahim filmi çekilicem o zaman belli olacak çift rahim olup olmadığını ve bana çift rahim diyen doktor kahve lekelenmem olduğunu söylediğimde çift rahim olduğundan lekelenme yapar dedi ve benim kistim varmış 3 cm onu görmedi o ama bu son doktorum gördü ilaçta verdi benimde umudum kisti ikinci Rahime benzetmiş olması canını sıkma rahim filmi çekilmeden anlamak zor dikkat et hiç iş yapma yerinden kalkma çift rahimli ise buna dikkat et geçmiş olsun