Hzlll0606 benimde şubatta doğacak canım annem bir kaç tae yelek ördü küçük, dışarı doktora va gitmek için peluş gibi tulum aldım zaten onlar 50 cm falan denk gelir diye düşünüyorum başta bana da hep ince geldi ama ceketler yelekler olunca üşümez gibime geliyor ayrıca H&M nin çok güzel kadife tulumları var