Hazaldalilar 10+5 im 12 haftada kontrolüm var acaba belli olur mu? Bi de şimdiden karnım büyümeye başladı damarlarım gerildi yaşayan var mı
Askkokuluyavrum Hazaldalilar 13+3 ikili taramada kıza benziyor dedii bazı doktor söylemiyor doktora göre değişiyor canim
YagmurDaskn Hazaldalilar Ben şu an 15+4 üm doktor göremedi pazar günü tekrar gidicem umarım görür ama ben kız hissediyorum ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Hazaldalilar Melihadur anladım canm bazen 12 hafta da doktor kemik yapısından anlıyor diyorlar o yüzden merak ettim
Hazaldalilar YagmurDaskn kız çocukları genelde göstermiyormuş diye duydum olabilir 👍🏽👍🏽 Allah gönlünüze göre versin
ebrarmom08 Hazaldalilar 13+3 ken ogrendik ve degsmedi degisenler de oluyomus en ideali 16 17 nci haftalar sanrm emn olmak adina 🤗 doktorun tecrubesine bagli bana kalirsa ama 🙏
Tugbakaya Hazaldalilar nasıl büyüyor karnınız ben 15. Haftadayım hala büyümedi 😳 Kilo mu alıyorsunuz acaba bebek o haftalarda büyütür mü karnı gerçekten ben de mi sorun var 😳
Hazaldalilar Tugbakaya bende şaşırıyorum çok çok büyük değil ama göbeğim var ve damarlarım bile belirginleşti. Büyür canm herkeste farklı oluyor kilo almadım 1-2 kilo en fazla
ebrarmom08 Hazaldalilar cinsiyetini ogrendgm halde bana erkektir bu doktor yanlmistir dediler surekli 😁 20nci haftayi gecnce kesinlesti iyce artk bisi diyemiyolar