Ipek_02 Momsss2204 nst de sancı çıkıyor mu peki 3 cm açıklık oldupunu nasıl anladınız belirti verdi mi
Momsss2204 Ipek_02 ilk ogrendigim gün nstde 60i bulan sancılarım çıktı doktor şüphelenip alttan muayene edelim dedi ve oyle öğrendik ama o günden sonra bir daha hic sanci çıkmadı 😁
Pitircigin_annesi sari_papatyam 39. Haftada suni sancıyla . Hiç doğum belirtim yoktu bebeğimin gelişimi 36. Haftada durmustu ondan bekletmediler . 38 de yatıs verdiler 39 a dogum planladılar
sari_papatyam Pitircigin_annesi anladım benim gidişat da suni sancı inşallah sezeryana dönmeden başarıya ulaşır🤲🏻🤲🏻🤲🏻 suni üstüne sezeryan düşünmek bile istemedim😬
Pitircigin_annesi Momsss2204 benim ilerledi 13 saat sürmüştü dogumum hiç açılma su gelişi hiç bir şey yoktu
Pitircigin_annesi sari_papatyam yapacagınıza inanın . Ve hersey nasip sonuc cok gğzel okacak hep sonucu düşünün