Evinersgn Selam kızlar 5 gün oldu doğum yapalı az önce pansuman yaparken dikiş yerimin su topladığını gördüm ne yapmalıyım normal mi sizce
greybrde Evinersgn üstte kalsın canım bilmiyorum ben normal doğumumda pansuman vs bişi demediler yap diye ben yapmıyordum bir sorunda yaşamadım
hizlivecocuku Evinersgn nemli kaldıysa enfeksiyon kapmıştır ben her tuvalet sonrası batikonlayıp fön makinası ile kurutuyordum 5. Günde dikişlerim kavulup düşmüştü bile
Noyimommy Evinersgn su toplaması normal olmayabşlir belki bir enfeksiyon vardır bende batikonla temizleyip kurutuyordum bi doktorunuzla görüşün bence
esnur Evinersgn ben yaşadım enfeksiyon oluşmuştu nemli kaldığı için ve çok ağrı çekmiştim hiç vakit kaybetmeden doktora başvurun