snakcm Eren Bey le başladım ama maalesef ben çok memnun kalmadım. 10 haftalıkken kanamam oldu düşük olacaktır dedi oralı bile olmadı. Daha sonra Ezcan Hanıma gittiğimde öğrendim ki kist varmış o yüzden kanama olmuş. Bebekle alakası yokmuş. Ben 3 gün düşük olacak diye mahvoldum