esractn kız bende eşime yok canım dondurma istedi yok canım hamburer istedi diyip diyip aldırıp yiyordum numaradan 😆bak birkez canım salatalık istedi diye arandım bir salatalığı iştahla yedim şimdi o salatalıklar bana bakıyo ye beni diyo ama yiyesim yok😆birde aşersem deme olmadık bişiy ister canın araki bulasın😆bende en cok ondan korkuyorum😓