Merhaba hanımlar, az önce alttan muayeneyle kesemi gördük ama doktor normale göre küçük olduğunu söyledi. 14 Ekim son adet tarhim ve o tarihle pek uyumlu durmuyo diyip tekrar haftaya görmek istedi. Aynı durumda olan veya bilgisi olan var mı nasıl oluyor böyle