Hanımlar bu çocuk yardımı sadece 2025 yılı içerinde doğum yapanlar içinmi geçerli olacak birçok kişi bu yıl içinde hamile kalıyor ve doğumu haliyle 2026 yılına denk gelecek benimde Nisan mayıs gibi nasipse bizde faydalanabilecekmiyiz bilen var mı? 😇 (3. Gebeligim)