Merhaba geçen ay kimyasal gebelik yaşadım bu ay tekrar çift çizgiyi gördüm geçen aykinden farkı bu sefer ikinci çizgi çok daha netti fakat tekrar kimyasal gebelik yaşamaktan çok korkuyorum resmen travma oldu. Aynı süreci yaşayanlardan bilgi almak istiyorum . İki kez üst üste kimyasal olma şansı var mı?