29+3 üz bugün doktor kontrolümüz vardı. Boy 36-37 cm kilo 1628 dedi doktor. Bir sıkıntı var ya da yok demedi de çok şükür. Çevremdeki birkaç kişi boyu kısa diyip duruyor yetersiz kalmış beslenememişsin diye. Sizce nasıl? Doktor bir şey olsa söylerdi. Eşim 190, ben 170 im veikimizde iri kemikliyiz. Daha boylu poslu beklediler galiba bize bakaraktan 😀 Beslenmeme de dikkat ediyorum elimden geldiğince. Normal bence boyu kilosu sizce nasıl?