Seyda-06 Yarın tam 40 oluyoruz regli ağrısı gibi ağrılar dışında bişey yok dün baya bi uyarmıştı doktor az kasıklarım acıyor sadece bide bacağım zaten 1 aydır ağrıyordu
Seyda-06 elifnur6652 bende bazen karın ağrısı oluyor bitiyor 40ı da tamamladık sancı falanda yok hala o kadarda uyardı aşağıdan 🫠
Seyda-06 ssbolg ikinci doğum kolay olur demişlerdi sancı falan yok hiç sancı sandığım şeylerde sancı çıkmadı 😄
Begonvil15 Bende 39+1 ilk doğum beklemedeyimm 2 cm açıklığım vardı hareketler yürüyüşler hurmalar vs yapıyorum yarın Dr kontrolüm var bakalkm..
Seyda-06 Begonvil15 benimde acılmaya birazcık var demişti birazcık nedir bilemiyorum cm falan bile olmamış demekki kendisi biraz açtı diye düşünüyorum 😏
Seyda-06 ssbolg evet yani bi başlasa artık sancı çekmekten korkuyordum şimdi o sancıyı deli gibi istiyorum. sizinde erkek mi
ssbolg Seyda-06 evet erkek ilki kızdı 41+3 te doktor suni ile doğumu başlattı hiç bir belirti yoktu onda da 😂 Benim çocuklar tembel
Seyda-06 ssbolg benimde ilkini suni ile başlattı bununda cumaya kadar gelmezse suni olcak ben mi normal sancıyla doğuramıyorum acaba çocuklar mı gelemiyor anlamadım çatlıcam 😃😃