pengumommy Bazı belirtilerin vardi kayboldu bilemiyorum neden ama iki üç gündür çok hafif kahverengi lekelenme yaşıyorum test yaptım negatif acaba regli mi olacagim yoksa yerleşme kanaması olabilirmi?
glcnylmzz pengumommy önce kan değerlerin artıyor sonrasında idrar da değerler yükselmeye başlıyor hamilelik olup da negatif çıkmasının sebebi de bu
glcnylmzz Erken canım ben ilk çocuğumda adet günü yapmama rağmen negatif sonuç almıştım çok üzüldüm gidip kan verdim gecikmem devam ettiği için,orda 500-600lerde bir değer görmüştüm geç döllenme olabilir yumurtlaman adete yakın olabilir