cylnboran04 Mrb hamile anneler 22+6 haftalık olduk 3 gündür mide ağrısı ve mide yanması başladı neden acaba
Nisanmomy cylnboran04 bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor mide içindeki asit yemek borusuna kaçıyormuş ondan oluyor. Bende 2 haftadır böyleyim doktorum şurup yazdı kullanıyorum
madamoschino cylnboran04 üfffff bazen ejderha gibi alev atacağımı sanıyorum o derece bir acı 😀😀 iyi geliyor şükür 🙏🏻 Sade soda içiyorum bazen .. soğuk süt iyi geliyor diyorlar denemedim hiç .. Bide sabah aç karnına tahin kaşıklıyorum oda iyi geliyor.
madamoschino cylnboran04 kendini takip et ne yediğinde öyle oluyor onlara dikkat et canım.. Sade sodayı bir dene hem doktor günde 1 tane öneriyor magnezyum açısından. mide yanması gerçekten kötü ama ona da alışıyorsun :(