gmzkr 2.5 yaş kızım var karalamadı şimdiye kadar çünkü eline kalem vermiyorum evde bi anneannesine gidince resim yapar kağıda o da teyzesinin kontrolü altında ben belediyenin bebek kütüphanesine götürüyorum orada boyama falan yapıyor etkinlikler yapıyorlar eğitici öğretmen var 2 saat orda zaman geçiriyor enerjisini atıyor değişiklik oluyor ikimiz içinde ben de dışarda velilerle sosyalleşmiş oluyorum farklı insanlar tanıyorum🤌🏻🌸