Nstde düzenli 3 kez 40-50yi geçen sancım çıktı. Doktorum artık bu saatten sonra her an doğurabilirsin ne zaman geleceğine bebeğin karar verecek, bebeğin gelişimini de tamamladı sorun yok o yüzden dedi. Bu sancı yalancı sancı da olabilir ama bundan sonra sancılarını takip et 15 dakikada bire düşerse gel dedi. Bu haftada sancısı çıkan anneler kaçıncı haftada doğum yaptınızzz? Çok heyecanlandım 🥹