Kbrtrn hamilelikten önce vardı canım hamilelikle alakası yok benim şekerimin genetik babamdan ve baba tarafında herks yüksek şeker hastası hatta dedemin şekerden ayağını kesmişler babaannemde şeker komasına girip öldü babam desen 800 den aşağı zor iniyor şekeri günde 6 kere insülin vuruyor ve ilaç kullanıyor yinede şekeri 300 en az. Bende de tam tersi cıktı düşük şeker. Cikolata vs yiyeyim anınfa şekerim düşüyor baygınlık görme kaybı titreme aşırı acıkma ki yediğim anda bile doymak bilmiyordum ilk bu hastalığımı hissettigim ay 62 kiloydum bir ayda 74 kilo oldum sen düsün. İlaç tedavisi oldum 4 ay iyileşmiştim sonra hamile olunca yine düştü geven kan tahlilinde eskisi gibi insülin direncim 4.8 e düşmüs