mercimegimm3 greybrde erkekte daha çok kullanılıyor ama ben kızda duymadım ☺️ banada Uras daha yakın geldi
myangelson mercimegimm3 Tolunay unisex isim mi? Ben hep kız gördüğüm için soruyorum. Uras daha iyi bence
Havin49_ mercimegimm3 bemce başka isimler bakabilirsin bu benim fikrim çünkü tolunay biraz kulağa tuhaf geliyor uras da şuan 10 tane çocuktan 7 sinde var ve anlamsız çiğ bi isim gibi geliyor bana
mercimegimm3 Havin49_ kızımın ismi Umay ada Uras bana kızımın ismiyle ve anlamıyla hoş geldi ama biraz daha bakabilirim