GlZngin Kızlar 34.haftadayız makat geliş 32 den beri. Normal Doğum pozisyon una döner mi? Veya YouTube daki videolar gibi dışardan el yardımı İle döndürme durumlar ı Türkiye de var mı?
Yalinn8 GlZngin 38/3 olduk donmedi malesef, carsamba zorunli sezeryan ama senin daha vaktin var bence dönebilirr
TugbaDnz GlZngin isik tutun falan demisti birisi yine boyle post acilmistida ordan ss almistim bi deneyin bence insallah doner
Batuska GlZngin benim.rahmetli anneannem çok bilgili bir ebeydi.ev ortamında bile ters bebekleri çeviriyormus. Bir de şöyle bir şey duymuştum , içinde secde ayetleri geçen sureleri okuyunca dönüyomus çocuk.
UcanHamile Çoğunlukla türkiye de yapmıyorlar döndürmeyi ama doktorlar 37ye kadar döner diyorlar bi gece de döner belki stres yapmayın zamana bırakın. Amerika da doğum için giden arkadaşımın Bebeğini dışardan döndürdüler ama bu sefer bebegin kalp atışı yavaşladı sezeryan oldu yine de. Herşey nasip kısmet zorlamaya gerek yok
GlZngin Yalinn8 inşallah döner bakalım . 38 hafta iyiymiş internet te okudum döndürme hareketleri varmış deneyecek msnz siz
Yalinn8 GlZngin deneyemicem malesef, 36 dan beri sanci var dr cok gerekmedikce kalkmamami soyledigi icin bise yapamadim. Pilates topuyla yapilabilen seyler var senin vaktin var, sakincali bi durumun da yoksa dene mutlaka
Yalinn8 GlZngin yorma kendini, kalkma gerekmedikce gorursun 38 leri, umarim döner bebisin, dönmezse de yapicak bise yok, bebegin secimi, yeter ki saglikla gelsinler😉
AcemiAnneee GlZngin benım de 1,5 ay oldu ters bebek donmedı hala doktorların umrunda degıl burda kım kime dum duma çatım agırıyo dıyorum agrım var dıyorum nst hıc cekılmedım belkı erken Doğum rıskım var ama normal deyıp gecıstırdı bu en son kı doktor devlet hastanesi 2 doktor var 200 den fazla bakıyorlar onları da anlıyorum ama bebegıme bısey olursa kım verıcek hesabını offf 😔😔😔