icmimaranne Kız olsaydı isim seçmek çok kolay her isim tatlı geliyor ama erkek olunca hem erkeksi olsun hem küçükken kullansın hem büyüyünce kullansın aman anlamı güzel olsun falan derken karar veremedik isim önerir misiniz ? 🥹🩵
beyzzsenturkkk icmimaranne erkek olursa bunları düşündük ERKEK BEBEK İSİMLERİ ALAZ ALPARSLAN BARTU ATLAS ASLAN
tarhanfur beyzzsenturkkk Alparslan çok asil bi isim ya bizde düşünüyoruz oğluşa sizce alpaslan mı alparslan mı 😂
QueenBahar_ icmimaranne biz yaman koyacağız Aybars Aslan Zeyd Yusuf Miran Biran Buğra Yiğit Aslan Alparslan Bunlar aklıma geldi 🤍
mavikelebek54 icmimaranne aynı şeyleri düşünüyoruz ☺️ gerçekten erkek bebiş ismi çok zormuş kız olsaydı ismi hazırdı çabuk bulmuştum erkeğe bi türlü karar veremedim 😅 Ali Kerem, Mehmet Salih, Ali asaf, mehmethan, Ali Hamza, kaan, mert, yiğit
iremc7 icmimaranne bende aynı durumdayım doğuma 3 ay kaldı bu konu artık bende stres yapmaya başladı 😂 yok hiçbir isim içime sinmiyor ya çıldırmalık 😂
myangelson icmimaranne ilk oglumun cennet kuşumun adı Yağız Alp ikinci oğlumun adı Görkem Ege fikir olabilir💙 bu isimler dışında Egemen, Doruk, çınar, Efe, Kaan, Yusuf, Mert falan da vardı benim dusunduklerim
Miniss59 Bizim oğlumuz için seçtiğimiz isim “Deniz” seversiniz belki 😇 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim hepimiz için 🩵
madamoschino 8 ay karar veremedim en sonunda ‘Çağatay olsun dedik.. Çevremizde hiç yok bu isim farklılık olsun dedik artık 😀
elifayaz112_ icmimaranne ilk ölen oğlumun adı borandı şimdi de poyraz ege düşünüyorum sizce güzel mi Allah herkese bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊❤️