zehrabetul9 12+6 yım sata göre ultrasona göre 13+2 yim geçen hafta gördü doktorum ama daha erken heveslendirmeyin şimdi dedi o yüzden 16. haftada öğreneceğiz
biriciginannesi Bende 12 haftalıgım.merak ediyorum 14,15 haftalıken gidecem inşallah öğrenirim o zaman
ece00008 Ben 11. Haftada öğrendim cinsiyet partisi yapacağım için hala bilmiyorum 12+2 yim bugün doktor tekrar baktı ve teyit etti cinsiyet kesin dedi 🩷
Umutlubirkadin Ay 19 haftalık olduk hala söyleyen doktor yok 😂 göremiyoruz diyorlar hep kordonu arasına dolamış 😂 ama ilk günden beri hep kız diyorum ismi bile hazır erkek olursa hayatımın golünü yicem 😂😂😂😂