Kızlar bat 9aralık ben 4aralıkta hafif kahve ve pembe akıntı yasadım 6aralıkta tamamen kesildi 2.5 gün sürmedi 1.5 ped bile dolmadı ilk kez
erken bir kanama yasadım basladığı gün test yaptım gün içinde negatif cıktı aynı zamanda ovülasyonda yaptım gün geçtikçe ovülasyon testleride çift çizgi cıkarttı anlamı nedir bu durumu yaşayan var mı?