Kızlar Allah izin verirse haftaya cumartesi transfer oluyorum dondurulmuş 5.gün embriyosu bb ve bc 2 embriyo transfer olacam biraz kalitesi kafama takılıyor çözülünce kötü olurlar diye doktorum bugün kaliteleri orta kalite dedi tutmaya bilirde dedi işallah tutunurlar aranızda bu kalitede tutan varmı