7+5 haftalık gebeliğimde kese 10mm’de kalmış 2 hafta öncesi 3 mm’di gereken gelişim olmamış bebek desen zaten yok boş bir balon düşünün… Dr kanama alanım olduğunu söyledi. Kendi kendine düşürmeyi bekleyeceksin dedi eğer 1 hafta içinde düşmezse gel yanıma dedi düşürmek için ne yapmalıyım leke leke kanamalar var ama regl gibi sökülmedi henüz sökülecek mi nasıl olacak akıl verin kızlar….