deletedmom43191 sed_sed 3 gebeligimde de oldum 1 ve 2 gebelik 2 doz 3 gebelikte tek doz oldum her sene gebe kaldığım icin tek doz yeter dediler 3 de
irmairma sed_sed 20. Hafta boğmaca olan karma oldum, 24. Hafta tetanoz oldum doğumdan 6 ay sonra yaptırırsam ikinci gebelikte bir tane olursun dedi, sağlık ocağındaki ebe arıyor
ezgi3452 sed_sed 21. haftamda Tetenoz+Boğmaca oldum. İkinci doz daha zamanı var o yalnızca Tetenoz olacak
suragungor sed_sed tek doz oldum daha once asim vardi cunku 25. Haftada oldum 3-4 gun kolumun uzerine yatamadim onun disinda sorun olmadi
halem20 suragungor merhaba daha önce tetenoz adınız mı vardı. Benimde bir doz tetenoz ver bir bucuk yıl önce olan şuan kararsızım hemşire ilk boğmaca tetenoz olan karma yapalım sonra bir doz daha tetenoz yapalım dedi 21 haftalığım şuan
sed_sed anneoluyorummm103 genel de 20 ve 24. Hafta da öneriliyor sanırım sizin aralığınız daha geç olmuş bu şekilde mi çnerdi doktorunuz herkes farklı haftalar da olmuş
HaticeArCi sed_sed hiç bir aşı olmadım olamadım daha doğrusu. 6 7 yıl önce olmuştum be berbat hastalanmistim travma oldu sanırım korkuma olmadım. Birazda unuttum Kıbrıs a tayın olduk bir koydeyiz adapte olamadk haftası geçmişti.