Elzem123 ahu301 ben en son 4 aylıkken sormuştum 50.000 demişlerdi şuan 35 haftalığım doğum ocağa kaldığı için zamlı olabilir ama şimdi ne kadar aynı mı hiç bilmiyorum inanın. Haftaya kontrole gideceğim unutmazsam soracağım.
ahu301 Elzem123 kontrole gittiniz mi, doğum ücretini soracaktınız, bu arada doktorunuz kim , memnun musunuz
Elzem123 ahu301 gittim ancak hem ben hem çocuklar hasta olunca onların serumuyla ilgilenmekten sormaya unuttum açıkçası. İnşAllah haftaya unutmam sorarım.
ahu301 Elzem123 evet biliyorum doc Dr. Kendisi Ama benim tercihim bayan doktorlardan yana, Tşk ederim Belki doktorunuz bana öneri olur dedim
hilalsolk Merhabalar, İstanbul vadi Liv veya ulus Liv de doğum yapan var mı önerebileceğiniz Dr. Ve doğum ücretleri bilgisini paylaşabilir misiniz